Letuška.cz rozběhla vlastní věrnostní program, který zákazníkům výrazně zatraktivní nákupy
Letuška.cz, jednička na trhu letenek, zavedla věrnostní program pro své klienty. Několik dní po jeho startu již má tisícovky členů a přibývají rychle další. Každý totiž ušetří na nákupech letenek a atraktivním zboží. Na program je totiž napojen nový e-shop s cestovatelskými potřebami a dárkovými poukazy na letenky. Registrovaným zákazníkům se zároveň počítají „prolétané míle“ do věrnostních programů, které mají u daných leteckých společností. Celý systém má zlevnit letenky a povzbuzovat chuť k dalšímu cestování.
Sbírání bodů v rámci věrnostních programů je v Česku již standard. V dnešní ekonomické situaci nakoupit levněji cokoliv je cíl každého a například kamenné i on-line obchody to většinou umožňují. U nákupu letenek šlo doposud sbírat například „míle“ u konkrétních leteckých společností. Jako nadstavbu k tomu nyní zavedl věrnostní program portál Letuška.cz, jako jediný prodejce letenek v Česku. Systém je jednoduchý i jedinečný zároveň. Funguje na bázi “čím víc létám, tím víc šetřím”, zároveň nezáleží na tom, se kterou leteckou společností právě cestující letí, každý nákup vynese bonusové „Zlaťáky“. Tím, že zákazník získá „Zlaťáky“, ale nepřijde o „míle“ u konkrétních aerolinií.
„Důvodem zavedení věrnostního programu je, že chceme být blíž potřebám našich zákazníků a umožnit jim cestování za nejlepších podmínek. Zároveň jako autorizovaní partneři leteckých společností prodáváme zásadní podíl letenek na trhu a je naší misí povzbuzovat všeobecnou chuť k cestování,“ řekl Josef Trejbal, ředitel portálu Letuška.cz. Zákazníci portálu na nabídku věrnostního programu okamžitě zareagovali, za několik týdnů provozu má tisíce členů a jejich počet rychle roste.
Jak fungují „Zlaťáky“
Za každou utracenou stokorunu na portálu Letuška.cz získá registrovaný člen programu jeden „Zlaťák“. „Zlaťáky“ pak lze využít k nákupu zboží v e-shopu, který nabízí široký výběr produktů od obalu na kufr přes vybavení na pláž či cestovní adaptér až po dárkové poukazy na další letenky. „Průměrně u nás každý zákazník koupí několik letenek do roka, sleva na další nákupy se tak může vyšplhat pohodlně i na tisíce korun,“ doplnil Josef Trejbal.
Vedle toho účet na Letušce poskytuje přehled o rezervacích i fakturách na jednom místě a umožňuje nastavit osobní údaje cestujících, což zrychluje proces objednávání letenek. Registrace do věrnostního programu je snadná a rychlá. Stačí si založit účet na Letuška.cz, což obnáší jen dva krátké kroky.
Postupem času a vývojem trhu rozšířila své působení i do oblasti administrativní správy a služeb organizačně hospodářské povahy.
Za dobu své působnosti získala řadu ocenění. Jsou trvalým závazkem vůči klientům i spolupracovníkům.
Napište nám zprávu