Firmy víc cestují za byznysem. Vzrostl také zájem o cestování v první třídě, loni se prodalo hned několik letenek v nejvyšší cenové hladině
Létání je na vzestupu a trendu také napomáhají firmy se svými pracovními cestami. Meziročně si zakoupily u portálu Letuška.cz o 20 procent letenek víc. Korporace tak po covidu už méně spoléhají na on-line domluvu, investují do tisíce kilometrů vzdálených osobních setkání. Cestující plní v letadlech nejen běžná sedadla, ale znatelný zájem je i o místa ve vyšších cestovních třídách. Jen do prvních tříd loni Letuška.cz usadila o 30 procent víc lidí než v roce předešlém. Letenek s nejvyšší cenou portál prodal dokonce víc než obvykle. Portál Letuška.cz prodal loni letenky do 910 destinací.
Letuška.cz a ASIANA Group, pod který portál spadá, poskytují komplexní cestovní služby včetně prodeje letenek jak fyzickým osobám, tak i firmám a institucím všech velikostí. Loni portál prodal meziročně o 20 procent letenek víc, na čemž se výrazně podílely i firmy. „Celkově se opět za byznysem více létá. Jde o výraznější oživení pracovních cest po dlouhých letech od covidu. Dnes již nestačí on-line prostředí pro domluvení zásadních obchodů. Častěji létají naši stávající klienti, ale také se na nás se zadáním obrací více nových korporací,“ řekl Josef Trejbal, ředitel Letuška.cz. Podle něj růst podporuje fakt, že se společnosti podařilo posílit korporátní oddělení o nejzkušenější operátory na pracovním trhu. To spolu se speciální aplikací pro firemní klienty Mojeletuska.cz vytváří velkou konkurenční výhodu.
Cesty první třídou nezmizely
Vyšší cestovní třídy k přepravě využívají jak soukromé osoby, tak podnikatelé. Cestovatelé vyznávající nejvyšší komfort loni směřovali do Los Angeles, Singapuru či Miami. „Letenek v nejvyšší cenové hladině se loni prodalo hned několik. Hodnota jedné se pohybovala okolo částky 320 000 korun. Úplně nejvíc zaplatil cestující za první třídu La Première cabin v letounu Air France,“ prozradil Josef Trejbal. Uvedl, že nejžádanějšími aerolinkami pro přepravu v první třídě byly Emirates, British Airways, Lufthansa, Air France a Swiss International Air Lines.
Příklady nejdražších prodaných letenek za poslední roky:
2023: 320 000korun (Praha – Los Angeles / Singapur / Miami)
2022: 480 000 korun (Praha – Los Angeles)
2019: 450 000 korun (Praha – San Francisko)
2018: 288 764 korun (Praha – Bora-Bora)
TOP destinace pracovních cest 2023 Letuška.cz:
1. Brusel
2. Frankfurt nad Mohanem
3. Paříž
4. Londýn
5. Vídeň
Nejžádanější zámořské destinace: New York, Los Angeles
Postupem času a vývojem trhu rozšířila své působení i do oblasti administrativní správy a služeb organizačně hospodářské povahy.
Za dobu své působnosti získala řadu ocenění. Jsou trvalým závazkem vůči klientům i spolupracovníkům.
Napište nám zprávu