Češi v letních měsících u Letušky nakoupili letenky do celkem 512 destinací po celém světě. Nejvíce letenek se prodalo do Prahy. Jednalo se zejména o cesty Čechů žijících v zahraničí. Další v pořadí byly Kyjev, Paříž, Split, Frankfurt nad Mohanem a Amsterdam. Z dálkových destinací vedly Maledivy a Dubaj. Skokanem roku byl s dvojnásobnou poptávkou bulharský Burgas.
„Léto Češi využili pro cesty k moři a to i díky široké síti přímých spojů. Od začátku září již pociťujeme velký zájem o firemní cestování. Ten ještě zesílí s pravděpodobným umožněním cest do USA po 1. listopadu,“ říká Josef Trejbal, ředitel letenkového portálu Letuška.cz
Současným trendem jsou vyšší cestovní třídy. Cestující více než dříve upřednostňují rychlý průchod letištěm bez front, využívají služeb letištních salonků a na palubě preferují více místa. „Za poslední tři měsíce jsme zaznamenali nárůst prodeje letenek v Byznys třídě o 30 %. Očekáváme, že tento trend ještě zesílí v zimní sezoně, kdy se více cestuje do vzdálených destinací, kam Češi míří na exotické dovolené či za obchodem,“ dodává Trejbal.
Letuška.cz se snaží povzbudit poptávku nejen příznivými cenami, ale také jejich přehledem a snadnou zákaznickou orientací na webu mapa.letuska.cz. Zde jsou v jednom okamžiku znázorněny nejpřívětivější ceny letenek v turistické a byznys třídě do všech poptávaných destinací celého světa.
V průměru ke každé páté letence jsou vyžadovány další služby – přikoupení zavazadla či zajištění konkrétních míst v letadle. Letošní rok už snese srovnání s předkovidovými lety. Na 2020 již pomalu zapomínáme. Prodej 2021 je na úrovni 40 % roku 2019 a je zde výrazný nárůst prodejů v každém po sobě jdoucím čtvrtletí.
ASIANA eviduje také v korporátním segmentu nárůst poptávek po administrativních službách spojených se vzděláváním zaměstnanců. Již během prvního roku zařazení HRshopu do produktového portfolia se druhou nejprodávanější službou společnosti stal nákup a přefakturace školení.
O společnosti ASIANA a portálu Letuška.cz
Společnost ASIANA byla založena v roce 1993. Její portál Letuška.cz byl spuštěn v roce 2001 jako první on-line prodejce letenek v České republice a střední a východní Evropě. Letuška.cz se stala prvním úspěšným startupem ve svém oboru v ČR a naučila Čechy nakupovat letenky přes internet. ASIANA patří rovněž mezi nejvýznamnější poskytovatele cestovních služeb pro korporátní klienty. Divize ASIANA MICE se věnuje organizaci eventů, konferencí, teambuildingových aktivit pro tuzemské firmy, nadnárodní korporace i zahraniční subjekty. Jazykové pobyty a studium v zahraničí ASIANA nabízí prostřednictvím portálu Study.cz.
Nové projekty vzniklé v době pandemie:
HRshop.cz – unikátní nástroj pro optimalizaci nákupu vzdělávacích služeb, eventů, teambuildingů a mnoho dalšího
MedBooker.com – specializovaná platforma pro zajištění prémiové lékařské péče
Postupem času a vývojem trhu rozšířila své působení i do oblasti administrativní správy a služeb organizačně hospodářské povahy.
Za dobu své působnosti získala řadu ocenění. Jsou trvalým závazkem vůči klientům i spolupracovníkům.
Napište nám zprávu